dinsdag 28 mei 2013

Oh happy days ...

Spannende dag was het gisteren.
Toen Fleurtje 's morgens het klasje binnenstapte, had ze er nog geen idee van 
dat ze 's middags de schoolpoort ging uitlopen als grote zus. 

Ze heeft er lang naar uitgekeken, die flinke meid en eindelijk is het zover.
Mama kreeg er een nieuw, lief meisje bij ! 

Elise ...

Oh, het doet me denken aan de geboorte van mijn eigen kids en het roept toch bepaalde 
emoties op.
Ondanks het feit dat ik met mijn 2 bengels meer dan genoeg heb, loopt mijn hart toch over bij het 
zien van zulk pril babygeluk.

Om een klein stukje te mogen delen in dit familiegeluk is toch gewoonweg fantastisch.
Want wij mochten zorgen voor de aankondiging van prinses Elise met Het Feesthuis.

Geniet mee ...




Ik voel me gelukkig voor kleine Fleur die ik vandaag zo zag stralen in mijn klasje.
Het zijn stuk voor stuk fantastische dames hoor, daar in de familie.

En dat Elise tussen al die prachtige dames op handen gedragen zal worden, daar twijfelt niemand aan !




Geen opmerkingen:

Een reactie posten